Pengar är som gödsel, de gör endast nytta om de sprids

Tjofsan, skola idag. Tänkte onsdag och chill men de blev den sjukt jobbiga rapporten om världsarvet istället, fast äntligen klar, skönt! När jag kom hem tänkte jag satsa stenhårt på so:n men de blev att läsa lite vr titta lite oc och tillslut fastna jag här.

Ikl är de innebandy träning, full laddning till helgens match :) Och efter de blir de att ta i tu med so:n, prov imorn vi fåla se hur de går..

För övrigt så tkr jag att du Manne kan följa mitt exempel och uppdatera bloggen dagligen :)

Kommentarer
Postat av: Manne

Men jag har ju aldrig tid! till skillnad från dig så har jag ett liv:O:P

2008-01-23 @ 17:35:39
URL: http://ek08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0