Sunny sunday

Gårdagens släktmiddag var verkligen över förväntan, jag vet inte vad som hänt men släkten har typ blivit kul eller kanske inte kul men roligare iallfall :)

Efter middagen så där vi nio kanske kom Eve och Pierre förbi och så gick vi till Manne. Där var de tänkt att vi skulle spela texas hole them(stavning?). Fast vi var lite sega och komma igång och när vi gjorde de så hade vi inga marker, men självfallet löste jag de med att andvända häftstift ist. Och sen behöver jag väl inte säga vem som vann?! ja ni kan ju gissa men hon är ganska kort....;)

Efter de blev de godnatt och träning elva dagen efter.

Träningen idag känndes men de var så jävla kul att äntligen komma igång igen så. Efter träningen for jag hem igen, duschade, åt och tog bussen tsm med EochP till Coop B-hall för att se Roberts match...De gick sådär men jag har lite dålig hockey koll så plötsligt stog de 3-0, fast jag trodde de stog 1-0 så vette fan när dom målen kom till. Roberts lag vann ial. Efter de gick vi till kvantum och typ köpte yougurt och väntade tills bussen skulle komma ist för att vara ut i de sjukt kalla vädret vi bor i. Slutade ial att vi fick springa som fan till bussen men vi hann med. :)

Väl hemma satte jag mig med matten, och jävligt skönt att vara klar med den nu..Iallafall temavecka till veckan, tråkigt tema men jävligt chill att gå till halv två varje dag ;)

Aja nu ska jag dra vidare, puss!


Kommentarer
Postat av: tinis

Texas hold em* annars ;)

2008-01-13 @ 20:52:54
URL: http://colafreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0