Yep, headset back in business

Igår vakna jag vid tio och då iväg till match i Sävast där jag hade match, men fick stå över... För övrigt kan man ju säga att vi förlora med 4-0.....Efter de hem och stressa till Kent och Pia där de var en sorts "återträff" thailand typ kolla på bilder osv, trevligt, men man började ju såklart sakna de som fan..Chillade på där och for hem tidigare än resten av familjen, fast jag somna ändå efter tolv så de blev bara 5 timmar sömn ;p.

Så idag upp kvart över fem för att fara på match till Gällivare. Sov tågresan dit och väl framme gick matchen bra, dom var nybörjare och vi vann med 16-1, kul! och inte särsklit oväntat. Tågresan tillbaka var fett kul och jag lider med dom som dela vagn med oss som vi levde om...Väl hemma har jag suttit här ikväll blir de nog att möjligen slinga lillasysters hår,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0