Det blir inte alltid som man tänkt sig

Ursäkta för dålig uppdatering igår. jag hade liksom inte orken, eller lusten. för den delen heller. Nu på morgonen har jag faktiskt varit fresch nog för en p-walk i det molniga, gudskelov inte regniga vädret. Nu tror jag att jag ska gå och duscha. Efter de kanske jag dissar sminket. Drar på mig mjukis och cyklar till ica maxi, för vem sa man var tvungen att vara snygg för att jobba, nja inte jag iaf!

Om två dagar drar jag och eve till piteå för att jobba(och shoppa) jag har så sjukt jävla shoppingsugen! det bara kliar i mina fingrar. Och jag försöker, verkligen försöker hålla mig och de börjar bli lite små jobbigt.
 
Snart ska jag äta och duscha om jag ids, de är ju som så jobbigt med håret!

nåväl. tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0