holiday

Skolavslutning idag då. Känns konstigt och inte alls som att man har sommarlov. Men de kommer nog de med. Efter själva avslutningen så gick vi upp till klass rummet, där vi fick betygen. De gick allderles utmärkt. Men nästa år kommer bli hemskt om jag samtidigt måste hålla kvar allt och höja mig i dem ämnen jag har vg i. Inte för att höjningen är sådär nödvändig. Jag kommer nog ändå komma in på de gymnasie jag vill om jag nu inte har tänkt typ VRG i stockholm och visst nog lockar de ibland. Aja kommer ju typ sakna niorna som slutar,well, tack 8a för de åttonde året! nästa år kommer vi vara störst, bäst och lika vackra som i år!

Efter skolan for jag in till stan med Eve och Sofie. Där var de såklart full rulle med studenter och hela alltet! klart man längtar tills dess, bara fyra år kvar! ja visst bara ja.

Nu är de mat som gäller min mage skriker av hunger, sista ord är att jag inte vet om jag kan blogga dagarna fram över eftersom jag nu måste ta mig i kragen och byta bloggplattform, nej men ni lär ju se. puss, nyp i stjärten! och ja treeevlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0