home sweet home

Nu är jag hemma igen. Härlig snabb weekend i sthlm. Lite shopping och grönan bl.a. Väldigt mycket folk, kul att titta på maraton, nästan så man blir lite sugen själv, men nä de får nog vänta ett tag. fint väder var de ju, nästan så man glömd att de faktiskt är ganska varmt i sverige på sommaren och att man kan gå ut i t-shirt nio på kvällen utan att frysa ihjäl, nä vintern är tok för lång. Sommar ska de va, trots att de nästan var för varmt i vissa stunder men man går ju som in och ut ur affärer där de är kallare så nog går de allt ihop! :)

Egentligen borde jag gå och packa upp, men något säger mig att de kmr bli liggande till imorn. Istället blir de nog sängen hyffsat tidigt, för trots att jag faktiskt hann med en powernap på flyget så är jag trött, de tar på krafterna att titta på maraton också ska ni veta och shopping, shiet vilken kraftansträning! puss!

Kom på att jag lägger in tok för lite bilder bilder på bloggen, kära bloggläsare hur har ni klarat er?

                     

Inte överdrivet roliga men, sjukt stolt över mig själv att jag våga åka slänggungorna var ju till och med kul ju!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh de är så härligt att åka slänggungorna :)

2008-06-01 @ 22:51:03
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0