I asked for a smile

Vaknade av att pappa skrapade mitt fönster kring nio tiden, aja har iaf fått sova lite mer än nio timmar och de är gudomligt! trots att jag ändå inte kan låta bli att tycka att någon timme till inte kunde skadat. Idag ska jag då jobba, men innan de ska jag hämta mat på max och sen ska jag och eve luncha i tältet, thihi kallt om något säger jag bara. På tal om kallt så är det väldigt väldigt svårt att ta på sig nå snygga kläder när man tvingas ha tre par tröjor för att inte frysa, knep där.

Imorn är jag typ ledig, eller man vet ju inte om tyrone ringer och skickar mig någonstans men ja, just nu är jag ledig. Så imorn blir de nog att rensa, typisk sommarlovs syssla. aja nu ska jag platta håret, eller bara hitta på nå åt fanskapet. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0