Jag är kär i en ängel

Så nu är jag hemma och framför datorn. Igår fyllde min söta farmor 80 år, har ni tänkt hur gammal man är när man är 80 år? typ extremt gammal. Därför ska jag försöka hitta lite tid till sommaren och faktiskt bo uppe i g-byn ett tag, typ 4 dagar. För att hålla henne sällskap liksom, de är ju trots allt väldigt öde där uppe och väldigt mycket mygg. Länge sedan jag såg så mycket mygg, spc när vi for upp till back för att hämta kanoten, herregud de bara svämma över! Eller okej nä, nu låter de som att de bara var mygg i luften, så hemskt var de ju faktiskt inte, men nästan ja typ! förstår verkligen inte hur någon kan vilja bo där uppe! ;O

Nåja slutsvammlat om Gunnarsbyn, de är en fin by. Hehe. När vi kom så kasta jag mig typ in i huset drog ihop lite grejor och cykla över till Eve för att tillbringa natten hos henne. Vi skulle ju då sova tidigt och så, då skulle jag ju inte försova mig till jobbet kl 9. Jo dubbla väckare och mamma ringer kl 8 för att kolla att vi vaknat, vilket jag säger att vi har och de var ju sant för hon väckte ju som oss. Jo jobb idag då, suck! något less att kliva upp på morgonen måste jag då säga! aja på Tisdag är de ledigt och sovmorgon som gäller! Efter jobbet blev de lite solning och nu sitter jag här i bikini och sommar tunika, de. är. sommar känsla.

Ikv blir de kanske att palla sig ut för en liten springtur eller minst en promenad iaf :) kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0