men tjosan

En lätt kittlande känsla i gommen, de kmr nog betyda att jag inom dom närmsta dagarna kommer åka på en rejäl förkyldning, kul! hehe njee. Dessutom har jag så sjukt jävla ont i ryggen, vete tusan vars de är ifrån. På fotbollen känndes de i den om man säger så. OCh på tal om fotboll så blev jag inte uttagen till matchen imorn, inte ens missnöjd, känner mer en lättnad. haha nä jag spelar fotboll för att träna och inte bli tjock mer än jag spelar fotboll för att de är kul med match. För match är ju inte överdrivet kul, nä tacka vet jag träningarna. aja kanske blir att man far och kollar iaf om de inte är piss väder då.

app, kanske skriver några rader ikväll, har ju trots allt sovmorgon, eller nja jag börjar ett imorn, gött! fast jag då slutar fem, aja, nä nu ska jag hitta på nåt åt min rygg, bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0