Morgonkvisten

Godmorgon, godmorgon måste jag då få säga. Snart bär de av mot örnäset och jobb hela dagen lär vara riktigt upptagen med både de ena och andra. Så att jag är särsklit aktiv på mobilen dagen till ära, nje skulle som inte tro de. För liksom jag måste ju serva tanterna med jordgubbar tyyp. Aja om man har tur är vi kanske två som är där, man får väl se. hm då kanske man till och med hinner äta :O. Nja, vem vet. Nä men nu ska jag sluta skriva bara för att skriva. Då kanske jag till och med slipper springa till bussen :). Btw någolunda varmt idag till och med, klart de ska bli lite varmare nu när man har slut på tvådagar ledighet. Självklart att de ska bli så.. OCh fredag den 13 idag, thihihi, nåja, trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0