Om hundra år är allt bortglömd

Egentligen är de rätt sjukt att alla grejor man vet som hänt typ för flera hundra år sen bara är dåliga grejor, typ krig eller nå. Vars for alla bra grejorna liksom, typ så borde man hylla datumet telefon uppfanns, för jag har då banne mig inte en susning vilket år telefon kom till, men att slaget vid Poltava var i början av 1700-talet och att andra världskriget var mellan 1939-1945 sånt kan jag då, men å andra sidan står ju de i böckerna, eller hur var de du sa, manne?

Annars har jag faktiskt varit allmänt duktigt idag, städat och gått på en promenad för att få bort skiten ur kroppen, aja nu ska jag och mami till storheden, puss!

Kommentarer
Postat av: Ek

Det är ju så:O du kan ju inget som inte står i skolböckerna;)

2008-06-11 @ 20:17:46
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0