pussen

Slippa springa till bussen, jo pyttsan, snarare hej hopp nu missa man bussen. Haha japp de var de jag gjorde imorse, men de var ju inte mitt fel, bara bussen som var för tidig helt enkelt, eller bara bussen som för engångs skull var i tid. Aja då fick man ist ta och småspringa till ica och ta 1:an därifrån. Tur nog han man då upp 9:an så jag var väl då kanske halv nio på örnäset för jobb. Fick vänta (länge) innan gubbarna kom och sen efter de var de dags att sälja. Shiet örnäset är verkligen bara gamla kärringar, usch! dem kan ju som vara lite småkrävande, nje tacka vet ja stå på maxi de är riktiga grejer de!

Efter att ha stått i äckelkallblåst i 6 timmar fick man ju äntligen fara hem och då sitter man ju som och halvsover/smsar och missar hållplatsen så då får man allt gå från Wika. yeh!

Nåväl ikv har jag för en gångs skull inte en susning vad jag ska hitta på men ska faktiskt försöka mig ut på en liten springrunda, de skadar ju liksom aldrig!



http://www.youtube.com/watch?v=VpBDqtUEWcM

Kolla in detta, lite smått imponerad blev man ju som. Äh säger som min mamma brukar säga (my mama always says) tänk vad datorer kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0