rainy day woman

tjoho, väckarn på nio idag, här ska vi inte sova bort någon tid inte. De regnar ute och jag tror jag tar bussen till jobbet.

Träningen igår var inte hemsk, den gick faktiskt ganska bra och var rätt så rolig. Tryckte ju dock i mig en alvedon innan. Alvedon är en bra grej, man liksom blir piggare trots att man får leva med huvudvärk kring vänster tinning men de går som att bortse. gud nu låter jag som värsta missbrukaren och tro inget annat heller gott folk!

Innan jobbet ska jag på hm, sen ska jag gå och vara social med Eve, vi har träffas allt för lite den är sommaren, och på tal om henne ska jag nog ringa henne igen, hon jobbar och har allmänt tråkigt, jag var tydligen inte så social sist, aja skärpning stysan!

nåja, trevlig dag eller nåt ! :)

Kommentarer
Postat av: silver

3 mil, stina! inte fyra ; ) haha. söte

2008-06-24 @ 16:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0