Tror jag tappa andan

Nu har jag varit och sprungit, de gick rent ut sagt åt helvete. Men då var jag verkligen inte peppad på att göra de heller. var iaf duktig och gjorde lite styrke när jag kom hem. Nu är jag nyduschad, de har precis regnat ute, nu blire äckel väder med mygg osv. Därför tror jag att jag stannar inne och bakar. Hur länge sedan var de inte man hade tid för sånt? nä nu blir de andra bullar! Tillsist hade jag och Eve tänkt tigga oss skjuts till fotbollsmatchen, annars hade vi typ varit tvungna att åka kring tre kanske, llts söndagstrafik<333333. eh den är rätt hopplös i sina stunder.

Njet nu måste jag fixa till håret, så det inte ser ut som fanskapet själv när de torkat. På återsende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0