Typ torsdag, fast onsdag

Hej hopp, vill bara ursäkta för extremt dålig bloggning idag. Men tiden har faktiskt inte funnits och dessutom när jag tänkte ta och snabb blogga så krångla webblogg.

Brännbollstunering idag på skolan, bryr mig nog inte så hårt men solen sken jag har nästan bränt mej på vaderna och har risigaste linjen till imorn på avslutningen. höhöhö men de kommer att lösa sig, hoppas jag .

Efter de for jag på dirr så klart hem och sola, tänkte sova i solen men eftersom Eve ringde typ efter 10 minuter kanske så blev att hon tvinga mig över dit. Där blev de fett stek, eller ja tills vatten spridaren kom på. Då sprang jag där igenom, typ sommar känsla, ja! :) men sen kom slangen fram, klara mig rätt bra tills manne, jo han hade också hunnit komma dit, iaf han tog min mobil. Då fick jag en utav mina vansinnes utbrott, och eftersom han höll i slangen blev jag sjöblöt! fast iaf torka jag ganska bra i solen sen.

Efter de kom avslutning, alltså för mellan stadiet och där med också för min sis som gick ut sexan. Det var precis som de brukar vara. Önskar bara rektorn kunde sudda ut flinet ur fejset och sluta med dem där förbannande sommar dikterna hon läser upp varje år, ursäkta, men ny ide kanske skulle vara en variant? nä ska inte uttala mig vad jag tycker om den kvinnan...

Middag hos m&m, gött! promenix med Eve längs storsand, myys med kryp!

Nu ska jag ta och kolla upp nå gymnasie broshyr som kom med posten, efter de blir de nog sängen. Imorn är de skolavslutning och jag planerar att vara någolunda utvilad. Känns lite små konstigt med sommarlov, inga planer direkt, men nog blir de allt bra, puss!


Jag vet inte om de är så här jag vill att de ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0