Den dagen den sorgen

Idag vaknade jag kring tio. sista dagen att sova tills man vaknar, för imorgon börjar skolan. tur att det snart är helg, igen. 
 
På morgonen gjorde jag klart de sista i boken om mig själv, dvs la upp lite bilder. skönt att man nästan är klar nu :) Efter det for jag inte till stan med eve, ida och tina. Manne och Ricard kom in senare. Vi bestämde ett par jeans åt manne och han köpte dem. Gick till kicks med Ida och valde ett solpuder åt henne. Efter det bar de väg till max där manne bjöd på mat, Tack! :)

Sen for ida iväg till träningen får hon måste minsan träna för tjejen har kommit vidare i nån sorts region final eller dyl, grattis, kul för dig! :)

Sen kring tre kom mamma och pengarna in. skor, jacka och örhängen kom med hem. Jackan är jag dock djupt osäker på. Skit snygg, men ack så dyr. Måste betala en del själv. Och visst har jag råd, men vill jag?!


iaf sju dagar att bestämma mig på. Nu ska jag gå och fixa sista boken om mig sj thinget och så leta efter ngn slags glass i frysen..:) pusspåsnoken


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Puss på kinden Stina! ;D

2008-03-05 @ 12:38:42
URL: http://qimmiq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0