det har varit bättre

Just nu borde jag sitta med tekniken och verkligen hårt plugga så att jag blir klar tidigt ikväll och slipper sitta uppe och göra den. Men jag´orkar inte. så fort jag börjar känner jag mig rastlös och nja det finns ju en andledning varför jag sitter här ;p, men bloggen måste tas hand om, dålig ursäkt, jag vet...

Idag har varit en konstig dag. Är på lite halv grinigt humör. Längtar bort från Luleå, bort från allt vad vinter och snö heter. Bort från skolan mot solen. Jag vill vara utomlands jag vill bli brun. Men jag ska inte utomlands så jag får fortsätta vara blek och sur kärring. tyvärr. Men jag blir så här. Dessutom vill jag shoppa och jag har pengar men jag vill inte slösa dem för nä dem måste sparas till sthlm med innebandyn. Ljuset i tunneln för tillfället. :)


Skolan idag då. Spanska på morgonen börjar bli sjukt less på det språket. Sen efter det hade vi mikko, suck, i bilden och tillsist svenska. På svenskan ska vi börja skriva rapport om valfritt ämne. Ända saken att se i framemot, kan bli kul om jag kommer på vad jag nu ska skriva om. Sen eckel fisk till lunch, sen matte, sen so. läxförhör där, har gått bättre. Dagen avslutades med skridskor...Ingen lärare och snöstorm, jippi!


Sen när jag kom hem skulle jag då börja med tk men icke började läsa nya vr och sen slog jag på datorn. Gick och åt midddag, tonfisk sallad som var över förväntan. Kände mig sjukt nyttig och typ smalare efter jag ätit. Under maten såg jag dessutom grey´s anatomy för första gången. Måste bara säga att de faktiskt var riktigt bra. Men jag kommer aldrig palla följa det. Beslöt mig för att gå till plugget. Pluggat lite. Sitter vid datorn, igen. Allmänt orklös. Vill bort härifrån. Vill till farmor. Det går inga bussar dit på helgerna för hon bor i världens ände...ska nog gå och se du är vad du äter och känna mig allmänt tjock.hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0