Det kan bara bli bättre

Hej, extremt snabbt inlägg nu då. Onsdag idag på skolan ända roliga var väl Roberts kommentar, " Jag ska gå med i al quida, undra vad man får för lön som själmordsbombare?"

På vägen hem mötte jag Linn och vi är flera som verkligen vill fortsätta med fotbollen. Men vi har inget lag, eller ja damlaget då men naae. förslag mottages gärna?

Sen kom Eve förbi och vi börja plugga lite. Åt skorpor och  drack te, myss :) men sen åkte hm katalogen fram, haha ovanligt ^^

Nåja nu ska jag gå och kolla med mormor om hon kan fixa min jeans som typ gått sönder, hojja! Ska också försöka hinna lägga upp bild på skinnjackan ikl. Vet inte om jag vill ha den, tror jag vill ha den. Måste även tvätta till hk:n och speed träna so, "yes älskar skolan!"

Nä nu avrundar vi hära, hejs

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Håller med, skolan är verkligen "bäst"! ;O

2008-03-06 @ 08:33:49
URL: http://qimmiq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0