Du är för bra för mig

Igår blev det senare tänkt inte i säng fören vid halv ett tiden. Och sen upp igen kl halv sex. Men nu är jag äntligen klar med tk rapporten. Äntligen har jag lämmnat in den. En sten från mitt hjärta bara flong iväg. Gaaah vad skönt alltså!

Efter skolan kom eve hem och hon tänkt plugga och jag städa rummet. Efter det tänkt vi ta en promis till storis. Men de slutade att vi båda börja stor städa mitt rum så nu är det riktigt fint,Eve rensa bort en hel del saker så nu är garderoberna fulla med grejor :), TACK för hjälpen!

Efter det gick vi ial bort till ica och köpte glass. Tjockade i oss ett fett glasspaket framför ett o.c avsnitt som gick på tv, det var riktigt sweet. Sen låg vi och myste i soffan framför simpsons samtidigt som vi lyssnade på musik innan eve for. Då åt jag go middag med familj och sen snackade jag typ i en timme med mor och far :s. Sen satte jag mig här ikl blir en tidig kväll. Uppstigning kl 8.oo till innebandy matchen och fem timmar sömn känns i kroppen.


Nä nu ska jag möjligen kanske bad i poolen fast vet inte omj ag orkar. Kanske målar naglarna ist..

Ajöken fröken!



kunde liksom inte låta bli ;)

Dagens frukost: Fil och flingor

Dagens kläder: replay jeans, svartlinne, grå kofta

Dagens låt: A drop in the ocean


Dagens frisyr: På morgonen utsläppt, nu uppsatt

Dagens smink: mascara, rouge, foundation

Dagens händelse: Inget spc sådär


Dagens vill ha: Bikini kropp 2008!

Dagens saknad: sömn...

Dagens drog: Musik :)

Dagens tråkigaste: Skolan


Dagens måste: vika tvätt

Dagens dricka: vatten :)

Dagens köp: glass!

Dagens sjuka: sömnbrist!

Dagens mående: helt ok, men trött!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0