Efter sju sorger och åtta bedrövelser.

Precis hemkommen från de som seriöst var årets jobbigaste träning. Svettas än! ;O men de är så här de ska vara när man tränat. Svettigt och skitkul :) miröv ;)

Idag har jag inte gjort särsklit mycket. vaknade riktigt tidigt så såg klart seson two one tree hill. Måste låna trean av Elin nu :) Efter de började jag kämpa med boken om mig själv. Satt med den hela dagen så jag fick ont i magen, haha nä skämtåsido. Gjort ganska mycket, fast de blev lite telefon där i mitten och kanske lite annat med men, Ikväll då baske mig ska jag vara klar ! jag vi får väl se om den saken kirras. Fast jag måste se CSI NY blivit sjukt galen i den serien och förra veckan missa jag, skandal!

Nä nu var de slut svamlat hära, duschen nästa, kysspåkinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0