evening

Jag blir gaaaaalen på webblogg! Det funkar inte för mig, funderar seriöst på att byta till bloggratis eller nå, fast då skulle allt matrial jag skrivit innan försvinnan och de skulle ju inte vara kuuuuuuuuuullllll.

Iaf så har jag nga not djupt viktiga saker att berätta.

sak 1 . Jag vill fara till gunnars och släkten trots att det är världens ände. För min eller inte alla men min släkt är typ gammal. Alltså så vill jag tillbringa deras sista tid i stillhet, nä men man måste ju passa på när dem lever, that´s it i guess. Så därför tror jag att jag på skärtorsdagen tar upp bussen, för det är ju ändå nästan inga som är kvar här i old town och vad är vitsen då liksom att bara vara är och hänga nä lite by luft gör mig gött.

sak 2. Nu måste jag skriva spanska jag har inte börjat än, det känns lite tungt.

sak 3. Träning idag var slö, som attan och nu måste jag duscha...och ringa ida.

sak 4. Och en sista grej misstänker att min mor har skaffat blogg alternativt läser min, så mamsen om du gör de lämna en liten kommentar som spår.TACK PÅ FÖÖÖÖÖÖRHAND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0