möhö

Idag har jag bestämt att jag ska bara blogga om jag har ngt att säga eftersom mina inlägg mest blir i stil med "vakna imorse, mer död än levande, skola sen hem, läxa, vara med ngn". Ja jag bloggar mest för att jag känner att jag måste uppdatera.Och det blir inte alltid så bra, så.....

Idag har i och för sig inte ngt spc hänt. Match på morgonen mot gm, vi pissa på dem med 2-13. Dock stor eloge till gällivare som stått ut hela säsongen med att bara förlora..

Efter det var det hem äta lunch, duscha och gör lite nyttigheter. Typ plugga no. Fast no är så jävla aptråkigt att jag ist mest bytte kläder, började sen läsa en sjukt bra bok som är jävligt tjock men jag ska ta mig igenom. ;D
Sen åt jag middag och fjolla på. Eve kom förbi och sen även Manne så ska gå och sociala mig med dem ist :)

KYSS!




Jag ä-ä-älskar dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0