Rätt ska vara rätt

Gillar faktumet att somna lite tidigare på kvällen alltså bara sådär en halvtimme eller så. Inbillar mig att man blir mycket mycket mer piggare då. eller nja... Andledningen varför jag tänkt att sova i veckan istället för helgen är för att min helg är fullsmockad. Allt är planlagt i detalj och det blir ju inte bättre för att vi har No prov på måndag. 

Idag var det då skola. Idrott med skidor i slasken var ju också en upplevelse... Sen for jag och eve in till stan. Glad att hon ville följa med, tack! Tänkte kolla på något att ha imorn ikväll. Men det blev bara ett par örhängen. Hemma igen åt jag middag, och pappa var rar att förhöra lite no efteråt. Nu ska jag slå på tv:n och försöka renskriva lite spanska...Och kanske testa morgondagens kläder, en gång till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0