Thank you for the mess

Börjar gilla iden med att blogga varran dag, det är liksom lite småtrevligt. Igår så började dagen med skola som alla andra tisdagar i rutin. På väg till skolan mötte jag John och hör och häpna han hälsa! jag blev seriöst förvånad, på ett jävligt glatt sätt! iaf det var lite utanför ämnet.. Tisadagen gick relativt fort, inget hände väl eller?
Hemma där kring fyra, gjorde jag mat innan jag gick på promix i skogen tsm med M&M och hund. Det var mycket snö... Sen hem till dem och träna no, känns som om man aldrig kommer lära sig det, sucksucksuck. Sen gick jag hem, mötte upp Manne, Ricard och Eve och var med dem i sådär trekvart. De var blött.... Hemma såg jag goosip girl, vet inte riktigt vad jag tkr om programmet. Men det är nog ganska bra. Såg lite till tv, gjorde något konstigt yrkes test på datan. Först blev jag florist men de ville jag inte så då gjorde jag om och blev istället ekonom, som om det skulle vara så mycket bättre ;s. Jobbkoll.se för intresserade.

Idag då. Riktigt skitväder ut, jävligt fuktigt och slask, Uhh! Onsdag rätt så chill som alltid :) Sen gick jag och Ida hem till mig och pluggade spanska till redovisningen nästa vecka. Det var skönt att få lite bortgjort. Middag i form av någon GI mat. Ganska gott...Och juste pappa kom ju med den icke strålande nyheten att vi köpt en ny skoter. Jag VILL inte ha någon ny skoter jag vill åka utomlands och förgifta ner jorden när jag flyger och spendera pengar på kläder så världens mass produktion ökar, sådär allmänt miljövänligt....

Nä nu borde Eve ringa, och jag borde börja byta om till träningen ikväll, tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0