Tragiskt

Ibland händer det att jag far runt och kollar på andras bloggar, alltså bara typ den här så rolig ut, klick! och ja, ni vet. Idag var en sådan dag och eftersom webblogg, ovanligt nog krånglade, så hamna jag på bloggratis. Och där se på fan var det världens jävla anorexia tjej. Inläggen var ungefär i stil med.

"idag vägde jag mig, hatar det. Jag hade bara gått ner 1 kilo sen sist så nu blir det frukt och vatten varje dag, idag har jag bara ätit två äpplen ganska stolt. Det blir nog en halv grape frukt till middag och vatten. Har dessutom gjort 100 situps och lite spinning i 50 min, inte så mycket så ikväll blir det nog en promenad med hunden också."

Alltså detta gör mig galen och då när man ser att här har visst någon kommenterat och tänker jo de måste vara resten av sverige med vett i huvve, nä,då är det någon annan tjej som, Oj vad duktig du varit då, jag vill också bara bli smalare och smalare. Fast idag har jag har inte ätit något på snart ett dygn, detta är bara början för mig".

Ni säger att ni äcklas av tjockhet, men ni är fan för mycket. Det är inget fel att vara smal i naturen men att inte käka för att bli det! Tänk på barnen i Afrika medan ni sitter där med erat vatten, tänk på dem som inte får mat nä ni väljer bort den. Detta är sjukt otacksamt, att typ tre pers i Sverige dör i anorexia varje DAG. VArs fan är mänskligheten på väg? era otacksamma jävlar jag tycker synd om er, ni är tragiska.

Så nu har jag avreagerad mig, detta är fördelen med blogg.



Kropps ideal?

Kommentarer
Postat av: Elin

Hemsk bild! vem vill se ut så!

2008-03-18 @ 17:51:33
Postat av: Evelina

Kan inte annat än hålla me. fyfan! :O nä nu ska jag gå och äta! ;D

2008-03-18 @ 18:04:59
Postat av: Ek

fan va risig tjej asså!

2008-03-18 @ 21:47:49
URL: http://ek08.blogg.se
Postat av: ida

Vad vidrigt. Håller också med dig, fattar inte vad sådana personer tänker med. De kan ju inte vara psykiskt friska och ha ett roligt liv.

2008-03-19 @ 13:04:19
Postat av: Beatrice Jönsson

Synd om dom ju, vad är meningen med det?

2008-03-19 @ 18:57:47
Postat av: lisa

fyfan va hemskt! :O hon ser typ ut att komma från nån sykad film ;S

2008-03-20 @ 17:15:51
Postat av: lisa

psykad* ^^

2008-03-20 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0