30 Oktober - Pömsig

JAg är så trött. Men jag kan inte gå i säng för än jag firat min älskling som fyller år idag. Någon som är väldigt speciell och unik i mitt liv. Idag fyller bloggen 1 år! HIPP HIPP HURRA!

Och jag vet, det har inte varit så bra uppdatering på sistone. Men tiden räcker helt enkelt inte till.

Idag har jag klivit upp klockan 8.00. Städat mitt rum. Varit med Pontus. Träffat laget. Varit hos sjukgymnasten. Träffat Pontus igen. Tagit sista bussen hem. är döds trött. sätter mig vid datorn och bloggar.

-Pontus far bort i helgen. Så det gäller att passa på att träffas.
-Jag får träna samtidigt som jag rehabar, hejdå tjock stina!
-Puss på mitt älskade innebandylag!

Yes. Mitt hår ser förövrigt ut som ett troll. Jag ser ut som ett freaking troll. Helt seriöst. Dessutom, min hy. Vette fan vad som håller på att hända. Men nu tror jag minsann att imorn ska den få vila från smink. Får väl se ut som skabb... Och på tal om imorn. Då blir det att sova enda till halv nio för jag och eve ska till ishallen och köpa biljetter mellan skelleftå och luleå. Fast den matchen spelas ju faktiskt inte för än 9 December. Evigheter till dess! aja dit ska vi iallafall. Sen ska vi, plugga. Verkligen på tiden. Jag har så mycket jag borde gjort under lovet att min ångest sakta börjar smyga sig på. Tror en att göra lista hade varit på rätt plats ikväll.

Hoppas nu något kul händer på HW, och då tänker jag på lördagen. Fast det fanns väl planer för imorn också kanske?

nä undrar om jag ska orka äta innan jag går till sängs. Hade nog varit rätt bra ändå. puss på nästipp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattisss

2008-11-01 @ 04:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0