A.A Mile

Det är verkligen ingen vidare mening med att uppleva intressanta saker som översvämningar, om man inte får vara två om dem. Det är bra mycket trevligare att vara två. 
 
Nalle Puh



Jag tror allvarligt talat att jag har typ cancer i mitt högra öra. För ni vet att man som känner lite tjockare runt hålet. Men alltså för mig är det känns det som värsta bulan! jag har nu mera tumör. Undra om man kan ha tumör i örat? ääh, kan man säkert! vad kan man inte i dagens läge liksom. Jag lessnade fett mycket på Birget jones, tror faktiskt att jag ska försöka krypa ner i sängen eller nåt sånt  liknande.

Eller kanske borde jag gå och duscha. Ny duschad och somna i en renbäddad säng. Fast då måste jag bädda också. Har för mig att jag gjorde det nyligen. Fast ack vad fräsch det skulle kännas liksom!

Nu ringde Eve, det är kul!

Det är verkligen ingen vidare mening med att uppleva intressanta saker som översvämningar, om man inte får vara två om dem. Det är bra mycket trevligare att vara två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0