alvedon

Innebandy tunering idag på skolan. Gick inte som man hade tänkt sig. inget jag vill prata om faktiskt. Stannade dock kvar efteråt och plocka ihop tillsammans med Jonas och Andre. Dem stackarna hade verkligen haft fullt upp hela dagen. Jonas frågade för övrigt om jag gjorde det, alltså plocka ihop allt, för att bearbeta. Och jo jag tror nog det var så, har blivit en nå så hemsk mycket sämre förlorare på senare dagar.

Ikväll har jag konfa grejs utbildning. Helt ok. Fast de känns nå så hemskt jobbigt att fixa sig. Att sminka sig, platta hår, välja kläder blablablabla. Ibland är sånt verkligen super kul, men andra gånger känns det mest bara krävande och min fantasi är på noll. Jag är, dessutom, så fucking trött, det helt sjukt. helt sjukt. Men jag har min ideer för att lösa sånt, fast känns som om tuffare metoder behövs tillhandahållas. 

Ikväll ska jag dock försöka hålla mig inom ramarna och somna hyfsat tidigt. Har ju trots allt två prov imorn och det känns som om jag verkligen behöver allt med mig för att det ska gå vägen. Men nu orkar jag inte plugga mer. Har banne mig inte gjort annat dem senaste dagarna. Hoppas jag kan det. För om inte, det blir inte kul. ya0, pussstjaaaråå!

Kommentarer
Postat av: Ek

om jag inte har helt fel så vann vi med 5-1 över er!=O

2008-10-22 @ 16:24:28
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0