And party every day

Måste säga att det verkligen var evigheter sen jag hade sådär riktigt riktigt kul! ni vet när man samlas en grupp och bara har allmänt roligt! visst jag har det fantastisk men mina närmsta men det var länge sedan jag hade så hysterisk roligt och bara gjorde saker sådär spontant, detta tycker jag är riktigt synd! det är som att den mesta av min fritid tas upp av skolan. Nästa helg går dessutom tåget till Stockholm/Uppsala och veckan är full av planer, och det är ju trots allt grymt kul! även om jag kan sakna det spontana ibland. Vars tog det vägen?  Oh well, just nu ser min vecka ut like this:

Måndag: Ib-träning på kvällen, blir ju dock bara att titta för min del.
Tisdag: Skola till fyra och därefter plugg? ja troligen!
Onsdag: Innebandy turnering @ skola och konfa ledarträff på kvällen.
Torsdag: Prov Ma och Sp mys med bästa Eve på kvällen.
Fredag: Packa och 21.00 till sthlm.

Ska väl också försöka hinna träffa Pontus och plugga ytterligare. Att misslyckas på prov gör mig deprimerad.

Om en kvart börjar bridget jones dagbok, måste säga att jag gillar den filmen, starkt! fast egentligen skulle jag behöva all sömn jag kan få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0