bananas are for monkeys and me

Upptäckte preics att ytterligare en hög med gymnasie och yrkes val kataloger kom med posten idag. fuck vad ångest jag börjar få ang det där valet asså...

För övrigt har jag verkligen världens tajtaste jeans på mig. dem har givit mig mycket lycka! Fast just nu trycker dem mest bara åt lite här och var. Kan knappt andas i dem. Tog mig, utan att överdriva, fem minuter att få på sig dem. men gosh vad man ser smalare ut i dem.


Just nu lyssnar jag verkligen på samma musik om och om igen, snälla nån, ge mig tips på någon bra låt eller två!

Kommentarer
Postat av: Anonym

M.I.A - paper planes!

2008-10-07 @ 22:29:19
Postat av: Anonym

a lonely september

2008-10-08 @ 15:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0