Bygger man upp något på kvicksand så sjunker det

Nästan 10 timmar har jag sovit och herre jösses vad det var nödvändigt. skulle kunnat sova lite till, men kände att jag var tvungen att palla mig upp så jag hinner vakna till innan samlingen kl halv tolv. Igår gick det väl sisådär, en förlust och en oavgjort. fuck vad jag har ont i ryggen för övrigt, oh well brukar faktiskt bli bättre om man värmer upp. Snart har jag tänkt och gå och äta lite brunch eller nåt sånt. Kanske tar tag i matten också om jag hinner, och orkar, Förstår faktiskt ingenting av det där kapitlet.

Nä men innan man beger sig mot köket så måste man väl läsa lite bloggers, trevlig lördag!



Kloooockren bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0