Det är inget fel med att skjuta så länge rätt människor blir skjutna.

Sitter och hör hur skrivaren tuggar ur sig papper, låter rent utsagt hemskt! haha aja, So rapporten som åker ut hur som helt.

Annars så fick jag ett sånt där tillfälle som aldrig hänt förr. Jag satt helt själv i bussen hela bussturen. Jag klev på näst första hållplatsen på Porsön och där satt jag. Bussen gick fram i snigeltakt eftersom den hela tiden låg så mycket innan tid. Busschafissen var en sån där slisk typ med bakåtslickat hår och tjocka svarta bågar på glassögonen. På bussen vi jag för övrigt tid att börja med boken " flyga drake". Den inleder starkt ska jag säga dig!

Kanske bör man fortsätta och läsa den ikväll, eller ska man helt enkelt försöka få i sig lite sömn. Aja hursomhelst så är rapporten färdig utskriven nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0