drop the bomb

Jag har inte bloggat på evigheter känns det som. Ärligt talat kan jag knappt fokusera. 
 
Igår så var jag och amanda på något rädda barnen grejs, vi ska till skellefteå och så på lördag och där ska vi redovisa? aa jag tror det är något sånt iallafall. Måste säga att det var riktigt kul att träffa amanda igen, hon är bra go den där tjejen! på kvällen kom Pontus efter sin träning och så :)

Imorse var jag till läkaren angående ryggen, ingen träning för min del tills jag tränat upp den. eller nåt sånt. Fan vad tjock jag kommer bli. Är lite hungrig, men som sagt ingen träning. ingen mat. Sen skola då, endast två lektioner. Skönt! for till stan efter det och var där riktigt länge, köpte ett par skor. Ni vet dem där vita med skaft. Hitta dem i 36,5 men väl hemma var det bara att konstantera att dem var för stora. Det var eller nä är väldigt deprimerande.  två örhängen fick också följa med. Men ingen glädje utan mina skor.

Efter stan var det bara att snabbt försöka städa i rummet, fortfarande lite kvar. For till hallen. Satt i sek när brudarna spelade. Det var inte så kul att bara titta på, nej.

Har faktiskt riktigt lite läxor. Men när man inte har det att tänka på så kommer ju bara en massa annat jobbigt upp i huvudet. Saker som man liksom skjutit fram och skjutit fram och ja, nu måste man ta tag i dem.


Ärligt talat är jag allmänt less på allt idag, inget går riktigt min väg. Min kära syster sa dessutom att mitt hår ser ut som finland. tack det värmde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0