för att vi är mittpunkten

Det känns som om jag
saknar något i mitt liv,
jag kan bara inte riktigt
komma på vad.

som vanligt skola idag. Inget utöver det vanliga. For till eve efteråt och var duktig och pluggade igenom mig lite so där borta. Mycket roligare att plugga i sällskap!

Ikväll ska jag fara på teater med skolan. Romeo och Julia är det som ska ses. Och jag ser faktiskt riktigt framemot det. Nu händer det äntligen nå, känns mest som att man inte gör nåt alls. Vars är alla minnena jag vill samla på mig?

Kanske det jag saknar också. För ärligt talat, vad har jag och se framemot och längta efter? Det enda som ligger framför mig just nu är en massa jobbiga beslut och tråkigt väder. Okej, stockholm om några veckor. Men med familjen, det lär bli hemskt trevligt, men inget oförglömligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0