gender

Har ni tänkt vad jobbigt det är med dem där männsikorna som man inte vet om det är en tjej eller kille? Alltså nu tänker jag inte på barn utan typ mer vuxna eller jag utveckalde människor. Finns ju knappt något värre än  när man är på stan och så ser nån och sen kan man inte avgöra vilket kön det är. Liksom. Man måste ju då kalla hon/han för den. Illa. ( allmänt fult det där såg ut, fuck stor bokstav ). illa.

Och på tal om stan så avslöjar jag härmed en utav mina största rädslor. duvorna på stan. Dem är så vidriga. Och så närgångna. Ibland liksom flyger dem mot en och jag börjar automatisk hyperventilera,när dem är farligt nära att börja stortjuta. Får liksom panik blir helt paralyserad. vill mest skrika rakt ut. Men fan vad skämmigt att mitt på storgatan tjuta:

AAAAAHH DUVORNA KOMMER!!!

ehehe, fast det finns ju många sortes människor här i världen. Tycker iallafall dem borde skjutas och gammel gubbarna som matar dom och gör dem så folkkära borde man också ha ihjäl och när vi ändå är på gång på massmord, så ta ihjäl halva boden!


Kommentarer
Postat av: Towe

vad har boden gjort?:o

2008-10-05 @ 19:23:27
URL: http://misstii.blogg.se/
Postat av: Anonym

fuck boden. vilket skitställe

2008-10-06 @ 23:27:57
URL: http://annyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0