gr8

Igår så promenerade jag i ösregn och äckelblåst i en timme, det var inte kul. fast det var motion och det är det som räknas! synd bara att det inte var kring 5-6 tiden. Då är det som finast ute på hösten för då går solen ner!

Idag på So:n hände en väldigt tragisk sak. Micke, vår nya lärare ska för första gången betygsätta oss genom en rapport. Han babblar på blablabla. att det är svårt och veta vad man ska sätta blablabla osv. Då han säger, även om rapporten var väldigt fina har jag bara satt g för att betygs kriterierna inte uppnås på vissa. Eeeehhhh! alltså jag känner bara nejnej nej, helvete, åh fuck börjar kallsvettas, planerar att skriva en ny rapport för att få bättre betyg och ja. Så där låter han mig sitta och våndas i mer en fem minuter innan han delar ut rapporterna. Och ja, såklart löste det sig och jo, jag slapp spendera mitt lov att skriva ytterligare en rapport. det är jobbigt att vara ambitiös.

Och ikväll ska jag ytterligare tillbringa tid tillsammans med plugg. Och med eve, allt är så mycket roligare om man är fler, och det blir också så mycket mindre gjort!


PUSS!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0