happiness

Jag är numera nästan klar med min no rapport som varit med liv senaste dagarna, jag har kvar, håll i hatten nu, innehållsförteckning, källförteckning och rita en kondom!  

Så nu ber jag innerligt till gud att jag inte glömt skriva något, snälla snälla herre låt det vara över nu!

Skolan idag var för övrigt riktigt tjill, elevråd som tog upp halva idrotten och hela, HELA so:n! tror det att det var något underbart eller va? jag är i 7th heaven. Ikväll ska jag träna ib. Helt ok, trots att min rygg är smärta och det kommer inte bli bättre av att träna idag, oh well vad gör man inte för lite motion.

Nä nu ska jag gå och skriva innehållsförteckningen. Imorn är det besök på gymnasiet. Lite små drygt måste jag medge, fast skönt att slippa spanskan så jag överlever! dessutom ska jag stanna i stan tillsammans med bästaste Evelina efteråt, väldigt kuligt!

Oh, NO next nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0