i´m so gossip

Idag fick vi veta att so rapporten ska vara inlämnad efter helgen. Där kom dem planerna för den helgen. Kan ju medge att jag inte precis slitit på sistone under so timmarna. Men nu när Birger varit borta liksom så ja, det har inte blivit så mycket gjort. Oh well nu måste det iallafall bli ändring på det. Fast idag när jag och eve satt och spånade ideer åt henne rycktes vi som med och det slutade med att vi satt och gjort lite tattos på varandra. Först gjorde vi en urfin sak. Skrev varandras person nummer på handleden. Snyft vad fint. Fast där efter gick så klart allt överstyr och nu har jag små bilder lite överallt.



Ikväll ska jag och Eve på j 17 match, dvs Pontus. Och jag ser i fram emot det. Har ju faktiskt rätt sällskap om något!



Idag hade jag för första gången stövlar på mig. kändes verkligen att det var tok för tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0