I said

Stan idag. tolv timmar. Men Luleå är en fin stad. Först besök på gymnasiebyn. Lite smådrygt, men ändå kändes det rätt bra att få vara och titta. Fast det gjorde inte precis valet lättare. Därefter var jag på stan med Eve och sen byttes hon ut mot mammsen och kajsa. Blev lite köp sådär. Dessutom kom beställningen från hm idag. Jag ser en genomgående trend. Allt jag beställt och köpt är svart. Fast jag gillar svart så, tror dock jag ska köpa ett par grovstickade gråa leggningsar/strumpbyxor så att det blir lite roligare. Grått är kul!

Hann också hänga en sväng på kh, borde spendera mer tid där, urmys!

Nä, nu väntar lite te, puss på kinden!

Kommentarer
Postat av: Ek

glömde du nån du var på stan med eller?!=O

2008-10-02 @ 22:09:59
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0