Ingenting är omöjligt

Jag och Eve hade ju tänkt fara till coop och köpa biljetter. Men det var vi tok för trötta för. så Eve beställde över internet. Jag var så trött att jag somna om, till nu! Den sömnen behövdes. Fy tusan vad gött!

Nu tror jag dock att fröken Norman också somnat om för hon svarar då inte på mitt sms. Så idag, vette katten vad som händer, men träning klockan halv tre. Tills dess ska jag kanske försöka läsa flyga drake eller möjligen bara ha lov. Men det sistnämnda tvivlar jag att det hinns. Egentligen är jag så trött att jag nästan vill gå och sussa igen, nästan.

Nu önskar att jag att jag hade något mer vettigt att säga, men icke! så det får vänta. PusstjarååÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0