jag tror jag tar linje 9

Nu så har jag precis skrivit klart analysen om Julia och Romeo i svenskan, fett skönt och nu tror jag det sprutar jobbiga ord ur mina öron! det var fan inte särskilt lätt, eller särsklit kul för den delen heller. Nu har jag nyss käkar passionsfrukt, gött! nästan ny favorit frukt, nästan dock. För ingenting slår banan! så länge bananen inte är brun det vill säga. Visste ni förresten att man ska äta gröna bananer innan träning så man får i sig energin snabbt och att man ska äta brun banan efter så energin kommer långsammare. Gu vad jag kan alltså! ( eller gud vad pontus kan dvs ).



Imorn är det fredag, för ni som inte visste. jag älskar fredagar, två dagar av ljuvlig helg har man ju framför sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nån har fått det där om bananer baklänges, men det är bra att du försöker snappa upp info haha ;)

2008-10-10 @ 00:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0