kanelbullensdag

Thihi nu har jag minsann hittat vickansblogg igen. gode bra att hon börjat blogga igen, det ska jag säga!

Förlust mot boden. känndes som om det gick åt skogen för min del, fast dem var bättre. det var dem. Så nu sitter jag här i mina äckligt smutisga matchkläder och väntar på käk. Tror dock att det är ett tag kvar tills dess. Nästa match går av stapeln klockan halv åtta. Så det är ett tag kvar.. Egentligen borde jag läsa spanischen eller nåt men tror att jag ska känna lugnet vid das dator innan jag börjar med sånt trams.


Glömde ju nämna en förfärlig hemsk sak. Idag när jag cykla till innebandyn snöade det ute. S-N-Ö-A-D-E! Jag är inte redo för vinter än, det kom så plötsligt, usch nä. Bäst av allt skulle ju vara om man bara bygger upp en glasbubbla runt hela luleå, så istället för vinter får man tropisk värme. Och dem människorna som faktiskt tycker om vinter kan väl bosätta eller fara utanför bubblan, typ i Boden. Inga fördomar, men alla jag känner ( typ 10) som bor i Boden gillar ju skoter och ja, varsågod här får ni vår vinter också liksom! guu vad det skulle vara snällt av oss lule folk. vägra vinter! andvänd ballerina skor. ( och bli sjuk på köpet).

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag vill då att det ska komma mer snö och att den ska stanna ;) <3

2008-10-04 @ 19:00:48
URL: http://qimmiq.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0