om jag var tvungen att välja, hade jag valt bort valet

Det var verkligen så kul att träna idag. har nog inte insett hur mycket jag saknat innebandyn och framförallt laget! helt sjukt!

Annars har jag funderat, vilken väg ska man egentligen ha legginsarna och strumpbyxorna? alltså det finns ju fan inget bak och fram? förut körde jag med att ha det blå/röda strecket bak. Men sen insåg jag ju att det finns ett streck både bak och fram. hur gör man då? I nuläget har jag ett flertal varianter.

- Ser vilken kant som liksom är högre upp och sätter den bak.
- Ser leggingsarna/strumpbyxorna i  profil och försöker se vars det som är störst. Och bestämmer att där stoppar jag min goa rumpa.
-Har jävligt bråttom och slänger på saken i farten.

Rebban påstog att man kan se vars man har knäna. Alltså detta är jag djupt tveksam till. Eller så saknar jag bara knän.
Har någon svar på denna världsberörande fråga?

Nyss kom mami in, såg gymnasiekatalogen på skrivbordet. Jag måste verkligen ta hand om det där valet. Organisera upp. Hon nämnde också mitt stökiga rum. Jag har fortfarande inte packat upp, hur kan det vara så svårt?

Nä nu blire banne mig rummet på uppröjning ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0