panky

Läste precis om ett par stringisar på msn startsidan. Dessa skulle göra att din rumpa lyftes upp samtidigt som lår och mage blev slankare. Vilket bullshit säger jag då! no way att det skulle funka. nästan 500 kronor kostade dem för övrigt!

Och på tal om undisar ( det finaste vi har), är det någon som inneher ett par hanky panky? Är lite nyfiken hur dem sitter, hur dem blir i tvätten och om dom verkligen är värd 200 riksdaler?

Nä, nu ska jag försöka komma ut mig på en promenix. Det behövs om något här i världen! kanske borde ringa eve och fråga om hon vill följa, aa så blir det. Lev och må! 

Kommentarer
Postat av: hanky panky (henke)

Det är jag som säljer dem!

2008-10-17 @ 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0