please, talk to me

Så nu, äntligen hemma. For på lördag morgon till skellefteå och därefter var jag där hela dagen. Pratade på rädda barnens regionsmöte, roligare än man kan tro och det gick faktiskt överförväntan! Ovanligt mycket reaktioner fick man ju faktiskt också. kulkul!

Sen så stannade jag och rara amanda jatko i staden och vad gjorde vi. Ehh jo vi letade typ resturarang. Tillslut blev det iallafall korvgubben! där barn box endast kostade 18 kronor. Så vi köpte två var och åt upp en, haha, vi missberäknade nog lite. Så grova är vi inte! Sen så vår superplan att planka in på hockeyn. luleå-skelleftå alltså. Dock har dem börjat skanna biljetterna i skelleftå också, skämmigt! nu kan jag ju inte gå ( planka ) in på hockey alls! too bad. Allting slutade med att vi köpte två sittplatser av två gubbar för 100 kronor styck, iallafall halva priset. Dock var vi tvungna att gå efter två perioder för att hinna med bussen, Ja, så kan det vara! Trycket i hallen var förresten obeskrivligt, går inte att jämföra med derbyt i coop arena. Det var fullsatt. Verkligen fullsatt.

Sen följde jag med amanda ut till Porsön och sov över hos Pontus. Men nu är jag hemma därifrån och planen idag är att plugga! borde kanske försöka ta mig en promenad också men ack vad min rygg smärtar, inte kul!



som sagt, fullsatt!


Tror att satc filmen kommer ut i veckan, hoppas, var ju trots allt galet bra! fortsatt trevlig söndag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0