så, bara lite till, snart

En sak jag funderat på många gånger i mellan åt är när man förbränner mest. När man kliver upp och motionerar på morgonen eller när man sover den där timmen extra. För man förbränner ju i sömnen också. Fast tror ändå att motionen vinner i förbränning. Fast då kommer ju frågan, vilket mår man egentligen bäst utav, sömnen eller motionen? kroppen behöver ju faktiskt båda. Och om man sover blir man piggare fast samtidigt så blir man det av att träna också. Fast jag sover nog mindre än vad jag ska än att jag tränar mindre än vad jag bör göra. Eller okej, jag gör inget utav dem lika mycket som jag borde. Vad tusan försvinner all min tid? borde ta mer vara på den. Tid växer fan inte på träd. Imorn är dock planerna späckade. skola, läxträning, hem och äta, stan och lämna igen skorna och tillslut Porsön. Stackars pojkvän kommer få se en trött Stina imorn.

Fast, igen. Vad mår man bäst av, sova den där extra timmen på morgonen eller fara och träna?

Kommentarer
Postat av: Ek

sova helt klart!

2008-10-16 @ 11:30:26
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0