skam den som ger sig!

Helt galet vad trött jag varit idag med tanke på värsta lugna helgen åhja skola imorn iallafall. Det blir nog bra. Ikväll ska jag göra något så kul som att plugga matte. Jag ska lära mig dem där negativa talen alltså!

Annars ska min mor iväg till stockholm över två dagar med avgång imorgon. Då vill jag att hon hittar mina skor i min storlek! tycker jag kan få dem i present. Jag älskar presenter. Jag älskar att ge presenter och att få. Jag känner verkligen ingen som fyller år i Oktober. Kanske borde man hitta på något så man får ge nån present, typ hallowen presenter? Det kan fett funka! tål att tänkas på. Julklappar är ju också presenter. Det är inte så länge kvar till jul. Kanske borde man börja fundera på vad man ska ge till sina nära och kära. Jag brukar ju som alltid göra mina presenter själv. Typ till mormor och morfar och så. Men ack vad svårt det blir tillslut! man börjar ju som ha gjort allt vettigt. måste säga att det här är väldigt personligt av mig, och snålt. haha.

Vilken julkänsla man fick, måste vara pepparkakorna jag tjockat i mig idag som gett verkan. Jag känner mig nog snäll också, om jag tänker efter.



Alltså tänk vad gött med glögg, det skulle inte skada! 

Kommentarer
Postat av: maja

men hallå stina, jag fyller ju år.. Mig får du gärna ge presenter, hehe

2008-10-14 @ 13:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0