some how

Idag på skolan hände en riktigt förargelig sak. Jag lyckades få hål på min strumpisbyxor där precis innan nio. Mitt på knät så jag blottade alltså en rund ring för hela världen. Fast då kom jag på att om jag målade med svart tusch över huden på hålet så skulle det ju inte synas lika tydligt och jag skulle slippa bli stämplad som emo. En brilljant ide! om det nu inte var för det att strumpbyxorna verkade leva sitt egna lilla liv så vid slutet av dagen hade ja både ett blottat knä och en stor svart ring på knäet. hehe, emo_girl_alltid.

Nu är det för övrigt bara en dag till lov och vi har sovis till 09.45  imorn, åh ja trevligt! Nu ska jag försöka göra bort lite tråkiga grejer som att städa och packa, för imorn åker jag till el estocolmo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0