take me to heaven

Haha, inga planer på helgen, vilket nonsens! Idag fick jag det underabara beskedet att jag är en vecka matte efter. Visst det räknar man på några timmar, om man fattar! jag är så lost och eftersom jag har så dåligt tålamod när jag ska lära mig något så ja, stackars min käre far som nog kan få något vansinnesanfall ( har redan hunnit göra sönder en penna när jag tryckte den i blocket av frustation).

Idag har jag hursomhelst varit och rännt kring stan med Evis. För nästan hundrafemtio kronor fick jag en kladdkaka med isvatten, rosa band och uttöjare. Det sista är dock inte äkta, haha skulle jag aldrig våga. Fast jag borde kanske luta mami att den är det, hihi tror inte hon gillar tanken med gangsta stil. buuuus!

när jag skulle köpa uttöjare så gick jag till smycka för att jag visste att dem hade haft där. Det är nästan inga kunder i butiken och jag går fram till dem tre försäljarna som står vid kassadisken. och hänger frågan,

-ursäkta visst har ni haft uttöjare?

Ett tant svarar helt sjukt otrevligt och tittar på mig med sjuk jävla avsmak. " nä, då måste du nog gå till solgården" och jag förklarar att dem faktiskt hade det förut. OCh då säger en av dem andra butiksbiträdena, " du kanske menar dem andra, oäkta uttöjarena? ja ba jo. och hon går och visar dem för mig. Säger bara, IN YOUR FAAAAACE! sur tant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0