tärningen är kastad

Somna som värsta lilla snuttebarnet igår. ojoj, vad skönt, dock gick det inte mycket lättare att kliva upp imorse. Sex matcher på tre dagar och det börjar kännas i lillkroppen min. Slutade hursomhelst fyra i NM. Visst hade man önskat bättre, men lovely brudar, ni förgyller min tillvaro till tusen utan ett brons, det ska ni veta!

Tog en snabb dusch innan finalen, halvkollade den. applåderade på prisutdelningen. Kom hem och åt innan jag tog en p-nap och det var då ljuvligt! pluggade lite espanol. Är så grymt less på det språket att jag funderar på att helt enkelt ta att ett vg, förlora 5 poäng och strunta i det, behöver ju fan inte ens dem där ynka poängen för att komma in någonstans. Haha, det var som när vi var och hälsade på gymnasiebyn och så ba när vi var på bygg programmet. " vi har haft väldigt höga intagnings poäng nu på sistone, uppåt 200". Man ba, 200?! haha högt? det var det löjligaste på länge.

Nu ska jag snart gå och puta som make up i mitt ansikte och därefter blire troligen porsön. Slipper till och med bussen eftersom papi lovade att skjutsa mig för en kram, min far är en rar männsika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0